Aangenaam: Wij zijn Ids Online
Speciaal voor (startende) uitzenders
“Niet gebruiksvriendelijk”… “Excel is beperkt en foutgevoelig”… “Kostbaar”… Dit waren slechts enkele geluiden uit de markt waarvan wij vonden dat het anders moest. Met de lancering van Ids Online in 2016, hebben wij op specifieke behoeftes binnen de uitzendbranche ingespeeld. Focus op gebruiksgemak, overzichtelijke tarieven en een stabiele werkomgeving waren daarbij voor ons de uitgangspunten.
Veel andere softwarepakketten hanteren kosten per gebruiker of per periode en zitten vol met (voor u) overbodige functies. Hoe anders is dat bij Ids Online. De basis functionaliteiten zijn makkelijk in gebruik en kunnen eenvoudig worden uitgebreid naar uw persoonlijke wensen. Zonder toeters en bellen.
Wie spreekt u bij ids?
Waarom doen wij het anders?
Trainingen? We hebben Ids Online zo gemaakt dat iedere gebruiker aan de hand van een korte demo en introductie direct van start kan. Hierdoor zijn ook geen moeilijke trainingen of handleidingen noodzakelijk. En na implementatie kunnen uw medewerkers snel weer aan de slag met waar ze goed in zijn: plannen en klanten helpen. Maar dan efficiënt.
Dat laat natuurlijk niet weg dat onze helpdesk altijd bereikbaar en u graag directe ondersteuning biedt. Een beetje zoals leren fietsen. Gaat het goed? Dan kunnen de zijwieltjes de kast in. Zo is het ook met onze software. No-nonsens: Altijd ondersteuning, maar alleen als ú er behoefte aan hebt.
Hebben jullie geen programmeurs?
Nou om eerlijk te zijn: Nee… Althans niet bij ons in dienst. Natuurlijk is het systeem gemaakt door de beste programmeurs, maar wij kiezen ervoor hen in te huren in plaats van in dienst te nemen. Waarom? Vooral om het systeem overzichtelijk te houden en toch hoge kwaliteit te garanderen. Als je zelf programmeurs in dienst hebt moeten die namelijk ook bezig blijven (het zijn net mensen), waardoor er steeds meer op het systeem gebouwd worden. Daardoor wordt het ook steeds complexer, en dat is nou precies wat we willen voorkomen.
Uiteraard hebben we overigens wel goede afspraken met onze programmeurs, waardoor ze als het nodig is 24/7 voor onze klanten beschikbaar zijn. En dat is niet één medewerker, maar een heel team dat volledig van alle ins en outs van ons systeem op de hoogte is.